WISHLIST

1 comment
Witam, 
na początek przychodzę do Was z lekkim tematem. Obecnie żyję pochłaniając książkę Katarzyny Tusk (ocenię jak już ją przeczytam). Mimo tego, że nie doszłam jeszcze do końca elementarza, mam już zarys tego, co chciałabym posiadać na półkach i wieszakach swojej szafy. Przedstawię kilka propozycji, a może któraś z Was również się pokusi ;)


. . . 

   Zaznaczę, że bardzo trudno było mi stworzyć ten post. Znaleźć rzeczy, które chciałabym Wam pokazać. Powodem jest to, że starałam się odszukać jak najprostsze modele, tzw. "kolekcje basics". Są to ubrania, które mimo wszystko pasują do wszystkiego, można je w bardzo prosty sposób połączyć ze sobą, bez żadnej wpadki. Dzięki nim otwierając szafę nie powiecie "nie mam się w co ubrać". 

   Nie wiem co ukazać Wam jako pierwsze więc może zrobię tak jak Kasia..
Każda z nas potrzebuje w swojej garderobie dwóch rzeczy: czarnych dopasowanych spodni (które pasują do wszystkiego co ubierzemy na górę) oraz szarego sweterka (który będzie pasował do wszystkiego co ubierzemy na dole).


   Zgadzacie się z tą opinią?

 

   Białe koszulki z kolekcji podstawowej, idealne, olśniewające, klasyczne!



   Białe, czyste, schludne, żeby przełamać lekką nudę, ten model z wycięciami u dołu.

   Tak jak bardzo omijałam motyw białej koszuli w szkole średniej, tak teraz bardzo mnie do nich przyciąga. Dłuższy model z kieszeniami proponowany przez ZARA.

 


   Marynarka jest ubraniem, które jest po prostu niezawodne, jest ona odpowiedzią na wiele pytań, Ja preferuję dłuższy krój w kolorze granatowym.

   Również mała czarna jest odpowiedzią na wiele pytań, możemy przełamać jej nudę, wybierając model z np. odkrytymi ramionami!



   Skoro już o okryciach mowa, ten płaszczyk urzekł mnie już bardzo dawno. Jednakże na stronie shein.com był już wyprzedany i musiałam obejść się smakiem.

   Mam swoje dwa płaszczyki: jeden w wersji szykownej, a drugi w wersji kocykowatej, jednak bardzo brakuje mi tej sportowej (na zdjęciu model proponowany przez PRIMARK).



    Podczas szukania idealnego płaszcza, natrafiłam na stronę >mosquito<. Oto kilka moich ulubionych modeli:


   Szary model sweterka, z dodatkiem na plecach oraz asymetryczna czarna bluzka.



   Kombinezon eksponujący Twoją kobiecość oraz biała sukienka, w której się zakochałam.



   Rzecz, która mnie urzekła od pierwszego wejrzenia, którą w ostatnim czasie szuuuuuukam i znaleźć nie mogę wraz z odbiegającym od podstawy wdziankiem.



♥ ♥ ♥


   PRIMARK oferuje dużą bazę, dobrych jakościowo, w okazałej cenie piżamek, które są po prostu sweet.



   Wrzucam również dwa modele torebek od monnari. 


   Na tej liście nie mogło oczywiście zabraknąć klasyków !





   Oraz butów, na które mam mega chrapkę!



   Żeby nie było zbyt sportowo, ale ciągle wygodnie (suzana.pl)







Mam nadzieję, że kogoś zainspirowałam. Miłego wieczoru ♥

1 komentarz: